WIPCOOP landde voor de 14de keer neer in Antwerpen ! Geniet mee van dit visueel verslag van fotograaf Karolina Maruszak. En onthou alvast de namen van de artiesten waar je dra zeker nog meer van hoort: Ivan Rodrigues Farinha & Denzel Bruckenburg, Louai Hashem, Saif Salloomi & Mustafa Aldoujaily, Paula Kopczyk, Basim Akasha & Nasser Mardnly, Alex Deijman & Nathaniel Moore en tot slot, Timur Magomedgadzhiev & Tamayo Okano
Tijdens de breaks kon het publiek genieten van Artist talks & Pitches met Désirée Cerocién, Eli Mathieu Bustus, Anna Borodikhina, Roxette Chikua en Olave Nduwanje gemodereerd door onze WIPCOOP gastheer Manu Moreau. Terwijl achter de schermen Carmien Michels Feedforward talks met de artiesten die net gepresenteerd hadden en een groep van cultuurwerkers (waaronder o.a. producenten, programmatoren, dramaturgen, choreografen en werkplaatsen) zachtjes begeleidde. Bewogen door al dat moois op podium kijken we mee uit naar de volgende stappen! Met dank aan het team van Arenberg, de aanwezigheid van talrijke WIPCOOP partners, vrienden, familie en natuurlijk de artiesten! .
WIPCOOP = MESTIZO ARTS PLATFORM + ARENBERG, KVS, KUNSTZ, CAMPO, KAAITHEATER, TONEELHUIS, RATAPLAN, MARTHA!TENTATIEF, DE CENTRALE, DETHEATERMAKER, MADAM FORTUNA, NTGENT, KOPERGIETERY, FAMEUS, LARF! KAZEMATTEN, 0090, WPZIMMER, ARSENAAL/LAZARUS, CULTUURCENTRUM & RADAR MECHELEN, OC NOVA, BE HUMAN, PIANOFABRIEK/CITYLAB, VICTORIA DELUXE, SPREEKUUR (PODIUMKUNSTEN), THEATERFESTIVAL, GLOBE AROMA, THEATER AAN ZEE, LEZARTS URBAINS, FABULEUS, WORKSPACEBRUSSELS, TRANSFOCOLLECT, VIERNULVIER, BIJ DE VIEZE GASTEN, ZINNEMA, MOUSSEM, DANSPUNT, THASSOS, SOCHA, KC NONA, DE SINGEL, DE MAAN, ZOMER VAN ANTWERPEN, WALPURGIS, HETPALEIS, RAS EL HANOUT, ULTIMA VEZ, BRONKS, De KOER, CC JACQUES FRANCK, IMPULSION DANCE, MONTY, DE STUDIO, STORM OP KOMST, STUK, VINCENT COMPANY, LE BAMP, DE BRAKKE GROND, TATWERK, RIGHT ABOUT NOW, NAU IVANOW, ATELIER 210, GET DOWN AGENCY, HA CONCERTS, CORSO, ILES, 30 CC, TRILL, BURN, CIE TARTAREN / MET STEUN VAN: VLAAMSE GEMEENSCHAP & PORTICUS
De laatste stop van dit seizoen… Dit was WIPCOOP Gent 2024 ⚡️ @ De Kazematten met NTGent — een mooie fotoreportage door Victoriano Moreno. Op 5 december presenteerden Gökhan Kizilbuga, Hilair Libobu Francisco, Valeria Saija & Nicolas Vladyslav en Purni Morell & Maria Dafneros elk 30 minuten van hun works-in-progress. Tussen deze — krachtige, […]
Wohooow! Dit was WIPCOOP Antwerpen 2024 ⚡️@ Kambala (Toneelhuis) — een prachtig beeldverslag door Victoriano Moreno. Tijdens deze twee (!) dagen durende WIPCOOP-editie kregen Aya Sabi, Joana Rossi, Ayoub Sadik, reinier, Anastassya Savitsky en Zoë Chungong elk 30 minuten om hun voorstellingen-in-wording te presenteren. .We trapten WIPCOOP Antwerpen af zoals vanouds — met koffie, thee […]
Wat een ongelofelijke week was het weer in de KVS tijdens Proximamente Festival ⚡️ Proximamente viert Latijns Amerikaanse cultuur en brengt opkomend talent en nieuwe stemmen met aanstekelijk veel energie naar België. Op donderdag 21 november hostten wij er een WIPCOOP-dag! Ana Luz Ormazábal, Lucia Giannoni en Rodrigo Batista & Mariana Senne presenteerden elk 30 […]
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel om voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel om voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.